Ultima actualizare: 21.10.2025
1. Dispoziții generale
Prezenta Politică de Retur și Livrare face parte integrantă din Termenii și Condițiile de utilizare ale site-ului www.123boom.ro („Site-ul”) și reglementează condițiile în care clienții pot returna produsele achiziționate și modul de livrare a acestora.
2. Livrarea produselor
Produsele comercializate prin intermediul 123Boom.ro sunt livrate exclusiv pe teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat partenere.
Termenul standard de livrare este de până la 30 de zile calendaristice de la confirmarea comenzii, în funcție de disponibilitatea produsului în stoc, volumul comenzilor și locația de livrare. În majoritatea cazurilor, livrarea se efectuează în 1-5 zile lucrătoare.
Transportul este asigurat de FAN Courier, valoarea livrării fiind de 20 RON. La coletele grele transportul este in functie de greutatea coletului.
În cazul întârzierilor cauzate de factori externi (condiții meteo, volum ridicat de comenzi, probleme de transport), S.C. CLICK BOOM SHOP S.R.L. nu poate fi considerată responsabilă pentru depășirea termenului estimat de livrare.
Costul livrării este afișat înainte de finalizarea comenzii și poate varia în funcție de greutatea coletului, valoarea comenzii sau destinație. Pentru comenzi care depășesc o anumită sumă (specificată pe site), transportul poate fi oferit gratuit.
3. Recepția coletului
La primirea coletului, clientul este obligat să verifice integritatea ambalajului. Dacă se constată deteriorări vizibile, clientul trebuie să refuze coletul și să întocmească un proces-verbal împreună cu curierul, semnalând imediat situația la contact@123boom.ro.
Acceptarea coletului fără obiecțiuni confirmă faptul că produsele au fost livrate în stare corespunzătoare și nu prezintă defecte evidente.
4. Dreptul de retur (retragere din contract)
Clientul persoană fizică are dreptul de a returna produsele achiziționate de pe site fără penalități și fără a fi nevoit să justifice decizia, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
Pentru a-și exercita dreptul de retur, clientul trebuie să notifice intenția la adresa de e-mail contact@123boom.ro, menționând numărul comenzii și produsele ce urmează a fi returnate. În termen de cel mult 14 zile de la notificare, clientul trebuie să trimită produsele către adresa indicată de reprezentanții societății.
Costul transportului aferent returului este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul este neconform, defect sau livrat greșit.
5. Condiții de acceptare a returului
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate: complete, în ambalajul original, cu etichetele intacte, fără urme de uzură, zgârieturi sau deteriorări. Produsele care prezintă urme de utilizare sau nu pot fi revândute ca noi nu vor fi acceptate la retur.
Nu se acceptă returul pentru următoarele categorii de produse, conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014:
- produse personalizate la cererea clientului;
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de igienă și care au fost desigilate (ex: lenjerii, articole intime, cosmetice);
- produse care se pot deteriora rapid sau care sunt perisabile;
- produse digitale descărcate online.
6. Rambursarea sumelor
S.C. CLICK BOOM SHOP S.R.L. va rambursa clientului contravaloarea produselor returnate, inclusiv costurile standard de livrare (dacă au fost percepute), în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii notificării de retur.
Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție, cu excepția cazului în care clientul solicită altfel în scris.
Societatea poate amâna rambursarea până la primirea efectivă a produselor returnate sau până la prezentarea dovezii de expediere a acestora.
7. Produse neconforme sau greșit livrate
În cazul primirii unui produs neconform, deteriorat sau diferit de cel comandat, clientul trebuie să notifice imediat situația la contact@123boom.ro, atașând poze relevante și numărul comenzii.
După verificare, produsul va fi înlocuit sau se va returna contravaloarea acestuia, inclusiv costurile de transport.
8. Responsabilitățile clientului
Clientul este responsabil pentru integritatea produselor returnate până la recepția lor de către societate. Recomandăm ambalarea corespunzătoare a produselor pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
9. Modificarea politicii
S.C. CLICK BOOM SHOP S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica prezenta Politică de Retur și Livrare oricând, fără notificare prealabilă. Versiunea actualizată va fi disponibilă pe site, cu indicarea datei ultimei actualizări.
10. Contact
Pentru întrebări suplimentare privind returul sau livrarea produselor, ne puteți contacta la:
E-mail: contact@123boom.ro
Multumesc pentru abonare!
Acest e-mail a fost înregistrat!